Märklig känsla!

Ja vet ni vad! Jag är hemma själv just nu! (förutom Selma då) Känns himla konstigt! Alice är själv på dagis för första gången... Peter lämnade henne 8.30 imorse... Trodde att dagisfröknarna skulle ringt efter mig vid det här laget :P Men om en timme ska jag iaf hämta hem min lilla sessa! Saknar ju henne nu! :P
Men oj så mycket man hinner när man inte har en busunge att se efter! Har hunnit dammsuga, tvätta, hänha upp tvätt, vika in 2 ton ren tvätt som legat i soffan, skottat lite, ätit osv
Det hinner jag inte på en hel dag i vanliga fall! haha!


Snö och snö och snö... Vackert är det iaf! =)


Ha en bra onsdag!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Oj vad snö! Skönt att det inte blev så lång vinter =) Puss

2012-03-15 @ 21:41:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0