Tisdag!

God kväll på er!
Tänkte bara kika in en liten snabbis... Ska strax upp och sova. Idag har jag jobbat... Eter jobbet körde jag till Hasselstad och hämtade Ellen som ska sova hos oss inatt :) Skoj! Även granntjejen Tindra ska sova här... Mycket fnissande har det varit här ikväll :P Mys! Nu ligger de uppe och tisslar och tasslar ;)
Imorgon ska Alice först på dagis och sen BVC..Kolla längd och vikt bara. Sen ska jag jobba ett kort pass... Bara 4 timmar. Rätt lagom det ;)
Hoppas er dag varit bra!
Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hihi kan tänka mig att de tycker det är mysigt/ spännande att sova över hos er =) Puss

2012-03-15 @ 21:25:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0