Krispiga Tulpaner









Hej på er!
Visst är det väl något alldeles speciellt med Tulpaner? Tycker de är såå vackra! Sen finns de ju i så många olika fina färger me :) Nu sist jag jag köpte tulpaner fick det bli en bukett med rosa-strimmiga och en med blandade färger :)
Idag har jag ääntligen tagit ner julgardinerna i köket! Bara hissgardinen i hallen kvar... Hade beställt en ny hissgardin dit men den fick åka tillbaka till Ellos igen...Jag var ute efter en helt kritvit gardin men den jag fick var mer cremefärgad. Hoppas jag kan hitta nån ny i det närmaste... Svårt med gardiner tycker jag allt! 

Hoppas allt är bra med er!
Kramar 



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Ååå så fina! Puss

2012-02-07 @ 20:32:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0