Våra härliga vänner

Idag har vi haft besök av finaste Hanna & Alexander! Var såååå roligt!! Vi har tyvärr inte hunnit med att träffas nu på länge då både Hanna & jag börjat jobba. Men nu måste vi minsann hitta en dag snart igen! Som vanligt har det blivit maaaaaaaassa kort! Sååå svårt att välja ut vilka bilder jag vill ha här på bloggen! Många fina!
Här kommer en del bilder... Kan komma fler framöver sen :P





Bus i Alices rum och ivårt sovrum =) Kul att leka i Selmas korg! Dock inte lätt att hinna fånga båda de snabba busungarna på samma bilder :P



Sen var vi ute en sväng i det fina (vår)vädret! Skönt med frisk luft!



När vi kom in igen satte vi igång med maten. Idag blev det laxfilé som jag kryddade med citronpeppar och dill. Slog sen över vitt vin och grädde... In i ugnen 200grader i ca 20 min. Hade kokt potatis till =) Mumsmums =) Gott tyckte både vi och barnen =) 
Till efterrätt blev det en "Banoffee Pie" Lägger nog ut recept på den imorgon. Den var himlans god, men sååååå söt och mäktig. Jag har mer än 3/4 kvar av den om nån är sugen :P

Tack Hanna & Alexander för att ni kom! Såå roligt!!!
PUSSSSSSSS

 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Ååh känns som evigheter sedan nu ju! :P Längesen jag kommenterade me! Det var en rolig dag iaf :) Och good mat/ fika! Puss

2012-03-15 @ 21:23:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0