Fika med de bästa!

Haj på er!
Idag har jag varit leedig :D Heeela dagen! :D Alice och jag körde in till Kna i förmiddags och mötte upp de allra bästa - Hanna & Alexander! Vi shoppade (mest jag faktiskt) och så lunchade vi på Åhléns! Alice och jag delade på en smarrig kycklingsallad. Mums tyckte vi båda =)



Jag och min fina lilla Tös!



Alice är helt galen nu för tiden.... :P Bus,bus & bus!



Finaste Alexander och finaste Hanna♥ Visst ser Alexander precis ut som en liten prins?! Föreställ honom med en krona på huvudet!!




Galentösen! Håret är ju bara liiite elektriskt me :P


Tack Hanna & Alexander för att ni ville göra oss sällskap idag :D
Puss & Kram!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Tack själva :D Såååå kul att träffa dej o lilla Alice igen! <3 PUSSAR till er

2012-01-31 @ 22:16:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0