Inspiration

Godkväll,godkväll!
Åh vad jag är glad för inredningstidningar! Alltid får man inspiration och en del tips =) Speciellt mycket inspiration fick jag i det senaste numret av "Hus & Hem" och då speciellt från reportaget som jag "snott"lite bilder från och lagt upp här... Älskar den ljusa,  vita basen (väggar, tak, golv) men ändå helt sprakande med färger... Och alla mina favoritfärger me :P Turkost, blått, rosa mm =) Jag vill också ha ett fint hus/hem!!!



Jättefint med en fotovägg! Jag håller på och samlar på lite gamla ramar som jag sen vill sätta upp på väggen med mina favoritkort i. :)



Såå mysigt kök med min favoritlampa Kartells FLY. Dock så är nog stilen på detta hemmet liiite för modern för mig... Jag vill blanda in mer gamla saker :)



Mycket bra tidning!

Kramar till er♥



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Kul med inredningstidningar... men jag vet inte när jag satt och läste en tidning senast :/ Puss

2012-01-16 @ 10:11:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0