Tiden går fort


Ibland tycker jag att det är så sorgligt... tiden går så fort.... Nyss gick ju jag i eringsbodaskolan med min fina klass! Vart är alla nu för tiden och vad gör de? De som har fb har man ju lite koll på iaf... men inte alla som har det..och det är inte många som bor här idag som jag gör.
Vart tar tiden vägen?! Känns som att det var typ förra året som vi var i Köpenhamn på klassresan... Men de tvar ju när vi skulle sluta 6an.... Kan inte ens räkna ut hur många år sen de tvar.... så längesen är det! ;)


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hihi jag tycker det känns som evigheter sedan man gick i grundskolan... börjar kännas som längesedan sen gymnasiet med :P

Skulle va spännande att se vad de man inte har på fb gör nu för tiden :) Puss

2012-01-13 @ 13:48:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0