Söndagsbrunch & Bebismage



Vårt sovrum har jag varit snål med att lägga ut bilder på har jag märkt :)



Trasmattan köpte jag idag. Köpte även två likadana mattor fast med ett större mått som ligger i hallen uppe.


Hej hopp!
Idag var jag & Alice inne i Karlskrona och träffade Linda med sin suuuuuuupersöta lilla bebismage! Längtar såå till april/maj! Vi åt brunch-buffén som de har på 3G. Kan verkligen rekommenderas! Massa god mat =)
Sen gick vi bort till Åhléns och fyndade lite på rean... Jag köpte trasmattor... 2 st långa och en kort (som ni ser på bilden) blev bara 400:- för alla tre... Tycker jag var billigt :) Mysigt med trasmattor! =)

Ha det så bra mina vänner!
Många kramar!




Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Åh så fint det blev! :D Vad hade ni där innan? fårplädar typ va? Nåt lurvigt vill jag minnas iaf ;)

Gott o kul med brunsch! :) Puss

2012-01-16 @ 10:13:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0