Krupp




Gosig Alice myser med sin Pappa

Hej på er!!
Igår började jag visst på ett inlägg som jag sen glömde bort :P Hoppsan! Har ju inte blivit så mkt bloggande de senaste dagarna... I veckan har jag haft det fullt upp med jobbet.... Och så har Alice varit lite sjuk också... Hon fick ett riktigt Krupp-anfall i fredagskväll.... Usch så läskigt de va :( Bara väste och rosslade när hon andades... Och så hostade hon ju så där typiskt skällande.. Men hon fick ju luft iaf så vi behövde aldrig åka iväg. Efter en stunds tröstande i famnen så gick det över. Idag är hon bättre :) Bara lite "vanlig" hosta. :)

Imorgon väntas det jobb igen och sen ska jag förmodligen till Emma och Julia och myyyyyyysa! =)=)=)
Hoppas er helg varit bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Åh så mysig bild! :) Hoppas hon mår bra nu! Och att ni hade trevligt hos Emma! Puss

2012-01-13 @ 13:52:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0