En Hanna & Jenny dag!

Hej Hopp!
Idag möttes Hanna och jag upp vid 11-tiden... Vi for in till stan och gick i affärer en stund... Jag hade lite jag behövde inhandla... sen blev det en frukost/lunch på ett nytt Café (nytt för mig iaf) Café Gelato hette det. Hanna och jag tog oss varsin baguett och efter det tog jag kaffe och glass :) Var himla gott och trevligt =) Sen blev det mer shopping... Och sen åkte vi det lilla "Centrum tåget" Hihi, Hanna, jag,  barn och turister :P haha! Skojsigt!
Sen gick vi bort till bilen och packade in alla kassar och sen gick vi till Nivå för en bit mat. Jag åt grillad Entrecôt, pommes, beasås, coleslaw och sallad... Mums! Sen tog vi några chokladbitar och jag en kaffe =) Mumma! =)
Sen gick vi på bio... Såg en romantisk komedi (vad annars liksom?! Man får ju passa på!) Den hette "What to expect" Den gillade jag! Mycket rolig=)
Tack snälla Hanna för en riktig toppendag!
 
 
Kramar på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Tack för en toppendag! Snart får vi ses igen fast med barnen =) Och det får inte dröja lika länge innan nästa Jenny-Hanna dag :) Puss

2012-07-12 @ 14:53:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0