En vanlig onsdag

Hej hopp!
Ja idag har det varit en helt vanlig onsdag =) Jag och Peter har jobbat och Alice har varit på dagis. Ojoj så hon älskar dagis nu! En stund efter vi kom hem gick hon ut i hallen, tog fram sin hattoch sin väska och sa "Daje, hejdå!" Då skulle hon visst till dagis igen :P Knasan! Imorgon är Alice å jag lediga iaf... Då får vi se vad vi hittar på. Jag är så fasligt förkyld och har sån huvudvärk idag... så får se om jag är bättre imorgon =)
 
Varför nöja sig med EN napp när man kan ha två?!
 
Nattinatti!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Oj förlåt gumman! Har fixat detta nu!!!!!!! Puss

2012-07-05 @ 20:57:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0