Ajje & Mami

God kväll på er!
Usch igår kväll hade vi ingen pigg tjej här hemma... Hon var sååå ledsen och kändes så varm.. Tror hon hade rätt hög feber stackarn...Går ju dock inte att ta nån temp på busungen!! Får införskaffa en ny termometer som man mäter med i öronen.. Borde ju gå lite enklare :P
Tror Alice vaknade en gång i kvarten hela natten.. Kändes så iaf! Jag har ju varit rätt trött på jobbet idag om man säger så :P stackarn! Va maktlös man känner sig!
Men när jag kom hem från jobbet i em var det en rätt så pigg och glad tjej som mötte mig! Häärligt! :D
 
 
Kramar på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hoppas lillfian mår bra nu! Och du med! <3 Puss

2012-07-04 @ 19:07:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0