Veckan som kommer



Glada, söta Alice

God kväll på er!
Hoppas er helg har varit bra =) Konstigt att helgerna alltid går så fort! Iaf om man är ledig... Menmen, veckan som kommer bjuder på mkt roligheter så det gör inte så mkt.. En vecka närmre semestern också ;)
Imorgon väntas det jobb.. Börjar kl 7 och jobbar till kl 16 ungefär... sen blir det Cirkus med Peter, Alice, Mamma & Pappa=) Skoj!
På tisdag ska jag och Alice ääääntligen få bebismysa! Med lilla  Elsa!
Onsdag har vi sommarmöte med jobbet... Då blir det god mat och god fika, om det är fint väder ska vi vara i brunnsparken...
Torsdag är jag ledig, då ska jag äntligen fixa håret! Ska bli såå skoj!
 På  Fredag är det skolavslutning här i Eringsboda så då ska vi nog bort till skolan/kyrkan en sväng... Och få lite sommarfeelings :P
Sen jobbar jag fre kväll, lör och sön och sen ledig mån och tis.... Så ser nog min vecka ut :P

Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Michaela

Åå va stor hon är! Måste busa lite snart =) Hoppas sista veckorna går fort nu, jag vill också ha semester! Kramar <3

2012-06-10 @ 22:14:17
URL: http://michaelapauline.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Åh såå underbar bild!! Ja det var verkligen en händelserik och rolig vecka du haft =) Och så fest med jobbet på det ;) Puss

2012-06-17 @ 22:52:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0