En härlig dag med ett tråkigt avslut


Hej på er!
Idag har Alice & jag varit hos finaste Hanna & Finaste Alexander! Vi har busat, myst, ätit, promenerat, tagit kort och filmat barnen med mera =) Det vanliga med andra ord ;)






Bilderna har jag snott från HANNA :P

Visst ser jag ut som en riktig "hästtjej" på bilden här ovanför?? Haha! Ser ut som att jag har ridstövlar å ridbyxor! haha! Iaa iaaa  aaaa ;)


När vi kom hem blev det massa bus innan det var dags för alice att sova. Hon var heelt slut lillan! Bara la henne ner i sängen med vällingen och nappen och så somnade hon och jag har inte hört ett knyst från henne sen!
Jag har känt mig hängig ikväll och haft ont i halsen... Tog tempen och nog hade jag lite feber.... suck! Hoppas jag är bättre imorgon så jag kan jobba! Man har förtusan inte råd att vara hemma och vara sjuk! Tycker de drar så hiskeligt mkt av lönen... Menmen! Får se hur allt är imorrn!
Nu blir det iaf sängen :)
Kramar på er


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Tack för en rolig dag gumman! Och för fina blomman o vovven :) Puss

2012-03-15 @ 20:54:59
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Krya på dig förresten... tråkigt att du blev sjuk :( Hoppas du mår bättre nu! Puss

2012-03-15 @ 20:55:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0