Färgglatt, möte och magsjuka




Idag utnyttjade jag min julklapp från kommunen... Fick ju presentkort i Ronnebys butiker :)
Det blev 2 st byxor... orange/korall och klarblåa =) Och så en söt liten chiffongblus... Och ett halsband också=)
 Lite dåligt kort... Men det får duga nu =)


God kväll på er!
Om jag tyckte att gårdagen gick snabbt kan jag bara konstatera att denna dagen gick om möjligt ännu fortare! Idag hade vi möte på jobbet... Tiden går alltid himla fort då! Väldigt intressant möte var det faktiskt. Har även lagt schema för veckan efter påsk och fram till mitten på maj. Tyckte att min schemarad blev mycket bra! Tror inte att Alice kommerbehöva vara så värst mycket på dagis.. Jag blir ledig rätt många dagar som det ser ut nu :)
Nu har jag iofs lagt mig på lite minus så att jag ska kunna rycka in om någon skulle bli sjuk eller vilja ha sem eller så. Lika bra! Drygt att ha massa plustimmar som man ändå inte kan ta ut.
En dryg sak med dagen idag var att en på jobbetfick maginfluensa :( Suuuuuck! Jag vill inte ha det mer för detta (och helst flera) året nu =( Håller tummarna för att jag inte blivit smittad!

Imorgon är vi lediga hela familjen :D Såå härligt! Jag har lust att hitta på nåt men Peter ville bara va hemma å dona... Så vi får se vilket det blir:P Har ju massor att göra hemma som vanligt faktiskt.
Aja!
Hoppas er dag varit bra!
Kramar till er



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så kul med lite nya kläder och vilken julklapp! det får inte vi :/ Vi får bara massa godis på kontoret... och så har vi trivselpengarna me ju.. fast de får vi inte ha till vad som helst.

Nu får vi hålla tummarna att du inte åker på influensan! Puss

2012-03-29 @ 21:34:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0