Solig torsdag

God förmiddag på er!
Här hemma fick jag minsann sova ända till kl 9,30 idag! :O Inte varje dag det händer att Lillan sover så länge. Inatt har hon sovit dåligt... Hon somnade som en stock lite i 7 igår kväll... Men sen vaknade hon vid 8-halv 9 av sin jobbiga hosta :( Så hon fick sitta nere i soffan med mig... Hon låg i min famn och småsov lite.... Mys♥ Men efter ett tag piggnade hon till... Så hon somnade inte om igen förren framåt tolvtiden. Så idag blir det inget dagis för Alice.. Får vara hemma och mysa med mig istället! Och i em ska hon till Mormor & Morfar en liten stund.
Nu ska vi snart ta och gå ut i det fina vädret. Härligt!
Hoppas ni får en bra torsdag!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Åh vad härligt väder det varit idag. Jag har sovit bort nästan hela dagen.. :/ Men snart är jag ledig några dar.

Har hon fortfarande den där hostan? :( Tråkigt att den håller i så. Puss o krya på kramar

2012-03-22 @ 17:57:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0