Revenge

Godkväll på er!
Hoppas er dag har varit bra =) Jag är fortfarande förkyld... Ska vara hemma på jobbet imorgon med sen ska jag jobba igen på söndag. Usch vilket seg och dryg förkylning! Hoppas jag slipper den helt snart. Ikväll har jag iaf inte haft nån feber... :)
Annars har de då inte hänt spec mkt sen senast.. Alice har varit lite på dagis...Det har gått bra :) Nästa vecka ska hon dit tis och tor i några få timmar bara... Jag jobbar mestadels kvällar nästa vecka och Peter jobbar dagar... Just nu jobbar Peter och jag om varandra heela tiden känns de som... Bra för Alices del ju, men tråkigt tycker jag! Vi har inte en ledig helg ihop förren om 7-8 veckor... :/  menmen! Så är det...

Nu ska jag fortsätta kolla på världens bästa serie.... REVENGE!
Kramar på er



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

åh tråkigt att ni jobbar om varandra så! 7-8 veckor lät länge :(

Krya på dig gumman! Puss

2012-03-15 @ 22:24:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0