@work

Åååååh vad jag saknar min fina lilla gullunge♥ Och då har jag bara varit på jobbet i 24 minuter.... Suck!
Är glad över att detta är min sista natt faktiskt.. Tycker att det är sjukt jobbigt att åka hemifrån på kvällen! Men som jag sagt innan, det är ju iofs vääldigt skönt att kunna köra hem kl 10 imorrn fm :)
Denna helgen har varit lite smått konstig.. Peter har jobbat på dagarna/kvällarna och jag har jobbat på nätterna/mornarna.. Men med lite pusslande samt hjälp från Mormor/morfar och Farmor så har det löst sig. Phu! Tack för hjälpen!



Min lilla skatt...


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Den är såå fin bilden =) Puss

2012-03-15 @ 21:02:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0