Min lilla Mormor...

...Somnade in förra veckan :(
 
 
Jag har väldigt många fina minnen som aldrig kommer försvinna.
 
 
Eftersom Mormor var dement de senaste åren har man ju på sätt och vis redan bearbetat vissa saker... Det var ju längesen jag kände att man kunde ha ett "riktigt" samtal med min Mormor... Men trots att hon var dement så fanns hon ju! Jag kunde hålla hennes hand och krama om henne, och det var inte så värst längesen hon sa "Hej då lilla Pian" till mig.  Trots demensen så fanns ju ändå mormor där inuti.
 
 
Fyra generationer samlade när min lilla Alice (som fått namnet från Mormor)  var nyfödd..
 
 
 
 
 
Så här kommer jag alltid att komma ihåg Mormor. Rund och go och glad!  Och mormors goda kroppkakor kommer jag aldrig glömma!
 
Vila i frid lilla mormor♥


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

<3 Massa kramar gumman <3 Så tungt att förlora ens nära och kära :( Puss <3

2012-12-06 @ 13:21:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0