Migrän

Min snälla lilla tös har klappat mitt huvud, blåst på mitt huvud och tagit såå bra hand om mig! Gulle♥
 
 
 
 
Idag har jag haft en riktig migrän-dag... Var jättelängesen senast faktiskt.. Innan hade jag det flera gånger/månad... Nu tror jag bara att jag har haft det 1-2 ggr sen Alice föddes för två år sen... Jisses sån skillnad!
Inatt skulle jag ha jobbat men jag stannar hemma så jag kan sova bort värken istället... Tycker bara att tabletter skjuter upp det lite, bryter ändå ut fullt nån gång.. Sjukt tröttär jag nu så det får bli sängen!
nattinatti!
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Fy så jobbigt det låter med migrän gumman <3 Skönt att du är lite bättre nu <3 Det är nog tack vare att Alice tagit så bra hand om dig <3 Puss

2012-10-27 @ 22:24:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0