Sjukstuga!

 
Här hemma har sjukdomarna avlöst varandra denna vecka.. Magsjuka hos Alice, förkylning för min del och nu när Alice sluppit magsjukan har hon förstås fått min förkylning... Suck! På lördag är det ju 2-års kalas, då måste hon ju vara frisk! Mammas lilla hjärta...
Igår var vi en snabbis hos Emma & Julia... Vi kom hem med en hel kasse full med kläder från Emmas snälla granne som har en dotter som är ett år äldre :) Perfekt att kunna köpa lite begagnade kläder!! Blir ju dyrt om man ska köpa allt nytt!
Bus-bilder från besöket hos E & J =)
 
 
 
Idag har jag slagit in Alices 2-år presenter =)
 
Vi hörs snart igen!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så roligt att hälsa på Emma och Julia =) Puss

2012-11-05 @ 21:13:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0