Sorgmantel

Idag lyckades jag äntligen fånga den på bild!! Vi har en så underbart fin Sorgmantel som vi ser lite då och då.. Och idag fick jag syn på den inifrån köket... Tog några bilder genom köksfönstret... Men så sprang jag ut för att kunna ta lite bättre bilder... Tror ni att den satt kvar då?!?! Näääää då hade den flygit iväg..Såklart!:P
Men här kommer bilder som är tagna inifrån iaf... Genom ett skitigt fönster :P
 

Lite kul att den slog sig ner på Selmas leksak "Dorothy" också! haha!

Kraaam
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så fin.. har för mig att du tagit sett den innan med.. men då la du in en google bild va? Kul att få egna bilder :) Puss

2012-09-13 @ 22:06:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0