Sur som....

Ja idag är jag riktigt sur faktiskt... Har jobbat heeela helgen, dvs tre nätter á 12 timmar... Bara varit ledig igår, då jag sov. Och så idag så blir jag inbeordrad att jobba natten igen! Alice är sjuk så jag kan inte lämna henne på dagis imorgon vilket alltså innebär att jag ska vara vaken från kl 7 imorse tills imorgon kväll, (minus en timme på dagen då Alice sover middag).... sa jag att jag va bitter?!
Jag veeet att man inte ska blogga om sitt jobb, men nu var jag faktiskt tvungen att få lite utlopp för min ilska!

Min snälla älskling har iaf köpt en stooor godispåse som jag ska ha med mig inatt.. Tack!!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Usch så trist att du fick hoppa in :( Precis som du inte hade jobbat tillräckligt och så när Alice inte var pigg heller.. hoppas du hunnit återhämta dig lite nu iaf! Puss gumman

2012-09-13 @ 21:48:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0