Underbara lediga dag

Åh vad jag älskar att vara ledig! Finns inget bättre!! Synd att man inte kan pensionera sig redan nu ;)
Alice o jag körde till Blekingeplantan i Nättraby idag... De sablans kaninerna har ju ätit upp barken på min älskade Magnolia =(=(Tvivlar på att den kommer överleva... Men köpte en "sårsalva" som förhoppningsvis ska kunna rädda Magnolian... Hoppashoppashoppas...
Köpte även lite Penséer, en förgätmigej och en tusensköna... Himla kul med vårblommor!
Tog även fram Alices uteleksaker... Rutschkana, gung-snigel mm.. Gissa om hon blev glad!
 
Spännande att titta på de fina undulaterna på Blekingeplantan! "Snääälla mamma, Alice vill ha" sa hon...  Så säger hon om typ alla djur som vi ser nu... mormors höns, hästar, apor, och typ alla andra djur me :P
 
 
Ser ni hur mkt de dumma kaninerna har ätit?!?! Hur mkt som helst =(
 
 En tjej som ääälskar att vara ute och "utforska" allt!
 
 
Tusenskönor och förgätmigej är så fina ihop!
 
 
Busungen!
 
Kramar på er!!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Hur har det gått för ditt Magnoliaträd?? Puss

2013-04-30 @ 22:35:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0