En olycka händer så lätt... :(

Hej på er!
Usch i fredags blev det ingen bra dag! Alice var uppe i sitt rum och lekte... Jag var nere med hundarna och fixade och grejade... Hör att Alice är på väg till trappan så jag går för att möta henne.... Hör att hon skriker till och ser sen henne komma nervoltandes för trappan... Rusar fram och fångar upp henne i kröken... Usch kan inte med ord beskriva hur hemskt det var... Min lilla docka... :( En rejäl bula i huvudet, svullet blåmärke i pannan och ett glipande jack i hakan blev resultatet :(  Så eftermiddagen/kvällen spenderades på akuten.. Ingen hjärnskakning sån tur va! Såret på hakan blev limmat och tejpat och Alice fick ett fint diplom och bamse-stickern. Nöjd tjej! Så himla duktig var hon... Och så rolig va hon... När vi sa till henne att vi måste åka till doktorn så blev hon överlycklig.. Jaaaaa skrek hon... tokfia! :P
 
Min älskade lilla tös... Har såååå dåligt samvete :( Är glad att det gick så pass bra som det gjorde iaf.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Stackars lilla Alice <3 Otäckt när de trillar och slår sig så! Alexander pratar om det ofta här hemma. Han redogör hur Alice slog sig i hakan på trappan (på räcket visar han).. och hur hon trillade "där uppe o dit dä".. Gud vad han saknar henne. Kunde du ses på torsdag..? Funderar ev på att ringa dagis o säga att han inte kommer i så fall.. han får ju ändå va på dagis hela ons, och jag tror han föredrar att träffa Alice :) Puss

2013-09-01 @ 11:01:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0