Några dagar hos faster

Hej på er!
Här kommer lite bilder från vår tripp till götet... Alice och jag åkte med min faster hem... Umgicks, var på seceond hand, träffade pappas moster Ingrid mm... Senare kom Peter och Maria upp också... Då blev det en underbar "mussel-kväll" och sen lite Liseberg =) Härliga dagar... Så härliga så jag inte riktigt ville åka hem.
 
 
På besök hos min pappas moster Ingrid. Roligt att träffas =)
 

Tre glada hundar väntar på faster =)
 
 
 Dags för mussel-frossa! Herregud så gott det var!! Drack ett jättegott vitt vin till också.
 
 
 Lisebergsbesök! Alice är helt tokig i karuseller! Hon är som sin mor och älskar de karuseller som snurrar =) Kaffekopparnavar roligast! Och att få träffa lisebergskaninerna =)
 
Kramkram
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Vilka mysiga dagar..! Kan tänka mig att du riktigt njuter att vara med din faster. Så himla go person. Och den där kakan ser såå god ut med glasyren på ;) mmm! Puss

2013-09-01 @ 11:05:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0