Instagrambilder

Hej igen!
Här sitter jag och äter lite god soppa =) Gott med något varmt i magen på kvällen.. Sen blir det sängen och sooova!
Idag har Alice o jag bara varit hemma och tagit det lugnt...Riktigt skönt :)
 
 
 
Trött Alice låg o mös i soffan ikväll :)
 
 
"Tomte-skägg" sa Alice! (Tortillabröd)
 
 
Världens finaste lilla tjej♥
 
 
Kram på dig Celie!
 
 
Var det inte väldigt längesen jag visade några bilder på hur det ser ut här hemma? Kanske dags att göra det snart =)
Ha en bra kommande vecka!
Kramar


Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Så fina bilder =) Och gott med soppa! Tog du med det till jobbet? :)
Hoppas det går bra idag! <3
Och skönt att ni hade en lugn dag igår.. kan behövas när du har en veckas jobb framför dig. Puss

2013-02-04 @ 19:38:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0