Febrig liten tösabit

Hej på er!
Imorse var det en ynklig liten tjej som ringde mig när jag var på jobbet... Alice hade vaknat med feber stackarn.. Så Peter fickvabba idag och jag vabbar inatt så jag kan vara hemma med henne imorgon. Hoppas hon mår bättre när hon vaknar imorgon... Får se  va de blir av de :) Verkar ju inte som att hon är förkyld direkt...hmm... mysko!
Jag tittade iaf inom Maxi när jag slutat och köpte två böcker till sjuklingen :P Hon blev så glad så :)
 
Läste en av böckerna innan jag gick och la mig efter jobbnatten...
 
Vid 13-tiden va de en liten tjej som kom och la sig hos mig och somnade som en stock...
 
Imorgon får de bli en hemmadag med massa mys!
 
Kram på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Lillfian så rosig hon är om kinderna <3 Men vilken supermamma! Vad skulle va bättre än att få lite uppvaktning med två nya böcker när man är sjuk :) Perfekt! Hoppas hon är kry nu! <3 Puss

2013-01-19 @ 22:47:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0