Goaste ungarna♥

Hej på er!
Häromdagen körde Alice och jag till Hanna & Alexander. Var så längesen vi träffades allihopa så de va himla skoj! Alice och Alexander var så glada att se varandra! Båda blev helt speedade! De lekte tillsammans, knuffdae på varandra lite :P pusslade osv... såååå söta!
Kramades gjorde de också...Våra små gullungar som blivit så stora!!! När blev de såhär stora?! De var ju nyss små bebisar♥
 
 
 
 
Hur söta får man bli?♥
 
Jag hade med varsin liten "kalaspåse" till barnen...Skulle egentligen fått de när Alice fyllde år men glömde helt bort de då :P Alexander fick en med pirat-teme och Alice en med Prinsesstema. Hen vadå?! Haha!
 
 
Busbilder!
 
 
 
Och några bilder jag snott av fina Hanna! Undra om det var sista gången jag såg Hanna med stora magen?! Tror minsann att nästa gång vi ses så kommer det finnas en liten bebis med...Häftigt♥
 
Tack för vi fick komma gumman! Var lika roligt som alltid! Hoppas inte vi tröttade ut dig allt för mycket♥


Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Tack så jättemycket för presenter o blommor! Och för att du hjälpte mig stryka duken och laga mat! <3 underbara du! :) Så kul att träffas som alltid! Puss

2013-01-27 @ 22:33:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0