Lunch på stan

Hej hopp!!
Idag skyndade jag mig hem och slääängde mig i sängen efter jobbnatten! Sen sov jag i lite drygt två timmar för att sen gå upp å åka in till stan för att träffa finaste Hanna! Alice var såklart med =)
Vi lunchade och gick runt och kikade på lite allt möjligt, men mest på sööööööta bebiskläder! Gullegullegull!
 
 
 
Fina,fina blivande tvåbarnsmammas Hanna♥
 
Bilderna här snodde jag av Hanna... Hoppas de va ok ;P Vi åt på 3G...Pastasallad blev det... Ingen höjdare... Fullt med riven parmesan över... :( Att de inte kan skriva de i menyn!!
 
Liiite shopping blev de faktiskt... Ett pussel till Alice och ett par jeans till mig :)
 
Trevlig helg på er!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Tack för idag gumman! Sååå kul!!! Håller med om pastarätten... det stod ju inget om slemmiga champinjoner.. o de såg faktiskt ut som soltorkade tomater! :P Men nu vet vi det till en annan gång ;)
Puss puss!

2013-01-04 @ 21:30:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0