Underbara,lediga helg!

 
 
Hej på er!
Åh vilken härlig helg vi har haft! Lediga alla tre... Bara det är ju jättehärligt!  :)
I fredags var jag och Alice hemma på dagen och mös och på eftermiddagen körde vi till hennes Farmor i Kallinge.
Peter, jag, Maria & Challe körde till restaurang Ferali och åt lite god mat (och dessert) ;)
Och sen kollade Peter & jag på bio =) Blev filmen "Flight" med Denzel Washington...  Bra och gripande var den... Men hade kunnat hända liiiite mer i den känns de som på nåt vis :P
Sen sov vi över hos Peters mamma hela familjen. Mys!
Lördagen var vi och handlade och sen tittade vi inom Peters Mormor en snabbis... Så längesen vi va där! Alltid lika mysigt... Vi blev bjudna på hennes smarriga hemmagjorda Semlor... Mums!!
Sen styrde vi hemåt skogen (ja den som är kvar dvs)
Lagade till lite god middag och drack lite gott rött vin till! Mums =)
Här kommer lite bildregn!
 
 
 
 
 
Natten till idag sov Tindra över hos oss... Och idag var Alice med Tindra hemma hos henne och lekte i några timmar. Jätteskoj tyckte Alice!
 
 
 
Gårdagens Körsbärsvin... Mumsigt :)
 
 
Brylépudding till efterrätt :)
 
 
Gårdagens middag blev ryggbiff, rödvinssås, beasås och potatis i ugn... och sallad till.
 
 
 
Peter och jag på bion i lördags
 
 
 
Smarrig dessert på Ferali... Vaniljglass med Tobleronesås och frukt.
 
 
Maria lockade mitt hår =)
 
 
Liiite rakare hår innan ;)
 
 
Min söta lilla knasfia! Tror hon längtar till sommaren!!
 
 
Man vet aldrig vad man kan hitta i vårt skafferi ;) En liten stund senare var Selma försvunnen... Gissa vart jag hittade henne? Jo på samma plats som Alice sitter på här på bilden... Selam hade hoppat in i skafferiet och Alice hade stängt dörren... Odågor! ;)
 
 
 
Så här snopna blev Alice och jag när vi gick vårvanliga lilla skogsrunda... Skogen va borta! Kvar fanns bara massa timmer längst grusvägen.... Lite sorgligt.
 
 
 
 
Alice sitter och bläddrar i min gamla favoritbok... "Min stora sagoskatt" Om jag inte minns helt fel så tror jag att jag fick den av mina storasystrar. =)
 
 
Phuuuuuuu, det var väl min helg det!
Jag hoppas att ni har haft en jättebra helg!
Kramar på er
 


Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Åh vilken mysig helg! Det behövde ni.. hitta på lite skoj tillsammans :) Så fina bilder! Puss

2013-01-27 @ 22:25:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0