Cocktails, Moussaka, Saganaki mm

 
 
 
Gott med en svalkande drink framåt kvällen =)
Lite goda drinkar!
På vår favoritrestaurang Port du monde nere vid Mandrakihamnen. Jag åt Seafood Saganaki som var  som en skalddjursgryta toppad med fetaost. Den var så otroligt god! Godaste jag någonsin ätit tror jag!
På Port du mondeoch myser! Servitriserna var helt otroligt gulliga! Hämtade en griffeltavla till Alice som hon kunde rita på.. Hon fick även massa "drink-pynt" Apor och grejer som hon lekte med.
Smarriga Cocktails blev det också! Frozen strawberry margarita, strawberry daiquiri, mojito, Rhodos special, var några av drinkarna :) Godast var frozen strawberry margarita =)
Åt även en underbar Stifado... Med så otroligt mört kött... namnamnam... Och god Moussaka med....
Är helt frälst i Grekisk mat... och cocktailsen med för den delen ;) Mest saft i inte så mkt alkohol, passar mig bra ;)
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Shiit vilka drinkar! varför kan man inte beställa såna här :P Verkligen exotiskt :) Puss

2013-07-13 @ 11:17:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0