En dag på Tosia Bonnadan =)

 
Hallå på er i sommarvärmen!
Idag har de verkligen känts som sommar! Dels på grund av vädret såklart men vi har också varit på den årliga marknaden som håller på i dagarna tre i Ronneby =) Tosia Bonnadan! Massa marknadsstånd och karuseller och langos och allt möjligt. Tradition att gå där en sväng =) Alice åkte två karuseller... Jag trodde inte hon skulle våga åka själv utan att vi stod vid sidan om henne... Men det var inga problem alls... Snopen mamma kan jag säga! haha! En liten tuffing är hon allt ibland! Först åkte hon Thomas tåget, heelt överlycklig! "Sån jag åka med John och Ela" sa hon! Så det får vi försöka styra upp i sommar nån gång! :P (Fast ett större tåg då självklart)
Sen åkte hon en flygande elefant me =) Skitkul tyckte hon... Så nåt besök på Liseberg måste vi ju hinna med i sommar!!
Här kommer lite bilder från dagen =)
 
 
Jösses sån hållning jag har :O:O Står ju som en hösäck!!
 
 
Alice fick en trehjuling idag =) Såklart skulle Kitty-ballongen åka med! :D
 
Jag köpte som alltid hårda godisar av Peters i Markaryd =)
Annars köpte vi väl inget egentligen.... Är ju mest skit på marknader :P Men lite bigaråer och jag köpte några blommor... Och Alice Kitty-ballongen... ja de va nog de hele =)
 
Ha de så bra!
Kramar
 
 
 


Kommentarer
Michaela

Lilla gumman! Vi måste försöka ses, saknar er och hennes bus! Kram <3

2013-07-13 @ 23:05:06
URL: http://michaelapauline.blogg.se
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Så kul med karuseller =) Tyckte hon inte det va läskigt med den som högt upp? :) Puss

2013-07-13 @ 23:39:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0