Fotograferingen

I onsdags var vår vän Martin här i byn och fotograferade familjer/barn. Han kom hit till oss vid 15-tiden och så grillade vi =) Hanna med sina barn var här och likaså Peters syster Elina :) var jätteskoj! Blev ju lite stressigt precis innan vi skulle till själva fotograferingen sen... Hår skulle fixas, kläder på, blöjbyten och allt som blir med barn :P
Men iväg kom vi och det blev en hel del fina bilder! Martin är så himla duktig! Alice var dock lite reserverad mot honom... Längesen hon träffade honom nu... Så blev inte så många "skratt-bilder" Men vad gör väl de =) Naturligt är ju bäst!
Här kommer några av mina favoritbilder... Jag har redigerat de... Ska sen välja ut tre stycken som Martin ska redigera... Han är ett riktigt proffs på Photoshop!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Och så tre bilder som jag bara redigerat liiiteliite!
 
 
 
 
 
 
Fick ni nån favoritbild?? Vilken/vilka ska bli förstoringar tycker ni??
 
Tack snälla Martin!
 
Kram på er och trevlig helg!
Efter helgen är gjord har jag semester! Tjohoooo!


Kommentarer
linda

Åh, Alla är sååååå fina! Älskade den på dig och Alice, även den svartvita på bron och den när hon sitter på bryggan med raka ben.:)

2013-06-15 @ 21:53:22
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Så fina <3 Han är verkligen duktig Martin! Puss

2013-07-13 @ 11:37:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0