Hanna med familj på besök

 Hej på er!
Idag fick Alice o jag besök! Hanna kom med sina fina barn♥ Alice och Alexander har lekt jättebra ihop, bara ibland de kom ihop sig lite... Inte lätt när man vill ha samma leksak liksom :P Men de är verkligen såå söta ihop♥
Lilla Ellie märkte jag knappt att hon var med... Sov,sov,sov och åt och så lite mys också såklart! :D
 
Tack för en mysig dag♥
 
 
 
 Busungarna!
 
 
Mys med lilla Ellie
 
 
 
Hanna, Alexander och Ellie
 
 
 
 ♥
 
 Jag och min lilla Alice♥
 
 
 Finafina Hanna & jag
 
 Kladdmuffins med hallonkesella och jordgubbar
 
 Gott tyckte Alexander & Alice :D
 
 
Hanna, jag & Lilla Ellie♥
 
 
Imorgon väntas jobb på dagen och sen blir de hem och mysa med Alice!
Kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0