Ikea...

 
Igår mötte jag upp mina fina nya arbetskamrater kl 7,30 för att köra till Ikea! Var inte hemma förrän vid 22-tiden på kvällen... Ojojoj så mycket handlande de blev!! Dock inte mkt till oss privat... Men några grejer kom jag hem med iaf... Två sängbord, lite nya drickglas, sänglampa till Alice, väggklocka och så lite annat "krafs"
Trots alla timmar på ikea kände jag mig rätt pigg... Och bäst av allt.... Ingen migrän! I fredags fick jag ett hemskans migränanfall med kräkningar... Uchameja... Inget skoj!!
 
 
 
Ha det så bra!
Kramar
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0