Första frisörbesöket

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni har en härlig fredag. Här är "fredagsmyset" i full gång. Alice och jag har varit på macken och köpt lite gott. och nu tittar lillan på Nicke Nyfiken. Han är största favoriten just nu!
Igår var Alice och jag hos frisören... Första gången för Alices del! Tog bara luggen och topparna på henne... Vill ju kunna sätta upp det och så :)
Både jag och frisören Lisbeth konstaterade att mitt hår växt massor sen sist (i början på sommaren) så nu kapades det av en hel del... Skönt att bli av med det slitna och få en lite mer lättskött frisyr :P
 
Trevlig helg på er!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0