Babyroom

Än så länge känns det såå avlägset att vi ska bli en till i vår lilla familj... Inte en endaste grej har jag köpt. Känner inte alls någon stress faktiskt.. Det hinner vi nog med framöver! Förhoppningsvis får jag ju gå hem från jobbet i mitten på mars. Är rätt tungt på jobbet nu.. Mycket och långa promenader och en del lyft.
Snart ska vi iaf börja på med bebisen blivande sovrum där uppe.. Spännande!
Har börjat kika runt på nätet efter lite inspiration... Här kommer en del som jag tycker är fint!
 
Vacker mobil att ha över sängen... Från broarne.se
 
Bäddset från Ferm living
 
 
 
Sött dragdjur från Sebra
 
 
 
 
 
Finaste Kaninlampan
 
 
 
 
Söt tapet Kaspar från Sandberg
 
 
 
Och fina Harlequin från Ferm living
 
 
Underbar handgjord fransk lampa designad av mathieu challietes.

 
 
Lite av min inspiration =)=)
Kram!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Hihi nä tänk att ni snart blir en till :D <3 Jag köpte inte heller någonting förrän i slutet med Ellie :)
Kaninlampan e försöt och det lilla råddjuret har jag me spanat på :)Puss

2014-02-01 @ 21:44:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0