Långpromenad i solen

Hejsan!
Hoppas ni haft en bra dag! Idag har Alice & jag varit lediga. Vi passade på att ta med oss hundarna på en promenad... Gick ner till Åsjön och hade lite picknick. Hundarna sprang som tokar och verkligen njöt. Så glad att vi bor som vi gör. Sån frihet! Dock kände jag av foglossningen en del... Sista biten va rätt tuff... Menmen, hem kom jag iaf :P
 
 
Förmiddagen spenderades med lite mys i soffan
 
Spännande med vatten!
 
Fika-mys... Abbe var sugen!
Mysiga lilla Åsjön!
 
Imorgon väntas det jobb och dagis igen.
Ha det så bra!
Kram
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Vad mysigt ni har som har så nära till vackra Åsjön! Och mysigt också med lite picknick ;) Pussar

2014-03-09 @ 03:37:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0