En härlig, vintrig dag med de bästa!

Hejsan!
Idag kom fina Hanna med barnen och hälsade på oss =) Så skoj! Vi har som vanligt hunnit med en hel del... Frukost, innelek, utelek, fika, mer innelek och så lite mat me såklart =)
Tack för idag vänner <3
 
 
 
Selma & Abbe gillar att leka i snön =)
 
De gjorde även  Alice & Alexander ;) Hanna drog runt de i pulkan och oj så roligt det var =)
 
 

Fina Alexander
 
 
Söta lilla Ellie
 
 
Och min lilla Alice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och min fina Hanna!
 
 
Mina tulpaner som jag köpte igår... Doftar sååå gott!
Fikade på en Ananaspaj som jag gjorde... Gottigt =)
 
 
 
Puss å kram!
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Tack för en som vanligt trevlig dag :) Och för det goda du bjöd på :) Puss

2014-02-01 @ 21:48:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0