Jul i Göteborg

Hej på er!
Lite sent kommer bilder från vår jul i Göteborg... Fler bilder från Liseberg och bilder från när vi firade hos min syster Karolina =)=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var såå mysigt på Liseberg! Jag har aldrig varit där vid juletid innan... Kanske får bli en ny tradition!
Alice tyckte mest om karusellerna =) Hon åkte inte så många men några fick det bli =) Hon träffade ju även sina favoriter som hon pratat mycket om, Kaninerna!! Vi blev även bjudna på jättegod mat hos min snälla faster Kerstin... När vi kom hem från Liseberg blev vi bjudna på smörgåsar med nygriljerad skinka på... mmmmm såå gott!!
 
 
Middag hos Karolina:
 
Familjen! Från vänster; Systerson Max, syster Helena, Faster Kerstin, Mamma, Pappa, Kusin Christina, Faster Karin.
 
 
 
Från vänster; Pappa, kusin Christina, Faster Karin, Systerson Simon, och min lilla Alice =)
 
 
Från vänster; Syster Karolina, Karolina & Helenas mamma Åsa, Michaela, Lillebror John, Systerson Pontus, systerson Max, Syster Helena och faster Kerstin.
 
 
Söta Max!
 
 
Pontus är en riktig spexare!
 
 
Busiga Max!
 
 
Julklappsöppning! =)
 
 
Kusin Christina & John & Selma förstås
 
 
Peter, Faster Kerstin, Michaela och Abbelabbe
 
 
Inte det lättaste att fånga kusinerna på en bild!!!! Pontus, Alice, Simon & Max.
 
 
Kusinerna satt och spelade fiskespelet =)
 
 
Alice & Max.
 
 
Syster Helena & Pappa. Såå matchingmatching!
 
 
Max & Alice kvällsmyser med Max mormor Åsa =)
 
 
Kusinmys =)
 
 
Jag & min gullunge!
 
 
Mer julklappsöppning =)
 
Tack snälla syster Karolina för allt gott och för att du ordnat det så mysigt, och tack för sovplatserna =)=)=)
Och tack för alla fina julklappar till Alice!
 
Kraam!!
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Så mysigt gumman! <3 Jättefina bilder.. och lite roligt att Max också matchade med morfar o sin mamma :) Låter som en rolig/mysig tradition!

Vad långt hår Alice har nu! <3
Puss

2014-01-04 @ 21:49:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0