Kakor och drömmar

 
 
 
Hej på er!
Här har jag haft ännu en trött dag... ZzzZzZ.... Vaknade 12.45, lagom tills Alice skulle hämtas från dagis. Min barnmorska tycker jag ska vara hemma från jobbet tills jag träffat en läkare... Men vete sjutton om jag orkar gå här hemma och skrota bara... Redan varit hemma ett tag nu känns de som. Aja.
 
När Alice var hemma från dagis tog vi och bakade två sorters småkakor. Idag blev det Chokladbröd/Chokladsnitt samt Vaniljkrokar. Alice älskar att baka... Hälla upp i bunken och "dega" =) Min lilla hjälpreda! Pärlsockret var hennes uppgift att strö på, men där tror jag allt att det mesta hamnade i munnen :P
 
Just nu är Peter uppe och nattar en trött Alice. Det tar på krafterna med dagis! Jag och hundarna myser i soffan, och jag tittar på "En plats i solen" Ääälskar att titta på det programmet och drömma mig bort på den Franska lantbygden och alla vackra stenhus.... Tänk om man fick uppleva det nån gång! :)
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Gott med goda kakor :) Puss

2014-01-18 @ 22:19:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0