Onsdagslunk

 
 
 
 
Hej på er!
Nu är Alice och jag precis inkomna efter en promenad från Förskolan. Bilen är inlämnad på verkstan så därför det fick bli en kall men skön promenad. Får nog bli det oftare :) Tittade inom macken på hemvägen och köpte med oss lite fika... Morotskaka för mig och Alice valde såklart en glass. Lika glasstokig som sin mor! ;)
Dagen är helt oplanerad annars... Ska kika efter vad vi ska äta till middag. Får bli något med tork iaf :) Såå sugen på fisk!
Imorgon är en ledig dag igen för mig, men sen jobbar jag fre, lör & sön. Hoppas det ska gå bra... Har börjat med lugnande/klådstillande tabletter för mitt eksem som har varit helt fruktansvärt den sista tiden... Sov inte en hel natt på över en vecka... Men tabletterna gör mig hemskt dåsig och trött... Suck... Se hur allt ordnar sig. Orkar varken med klådan eller den ständiga tröttheten.
Aja, det löser sig säkert!
Ha en fin dag!
Kramar
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Kram gumman! Det bästa hade kanske varit att du blev sjukskriven och försöker sova lite på dagen då Alice är på dagis. Finns ju inget värre än när det kliar o kliar och börjar man går det inte sluta :/ Hoppas det blir bättre efter tabletter och salva <3 Puss

2014-01-18 @ 22:26:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0