Bilbyte

 
 
På två dagar har vi sålt två bilar... Jisses... Här gick det undan kan jag säga :P Igår såldes vår gamla pärla Toyota Carina... Usch va sorgligt de kändes :P Har ju haft den i 9 år... Och den har verkligen varit kanon... Pålitlig och alltid startat. Knappt lagt ner några pengar alls på den under alla åren. Men nu var det dags... Den har risat ihop den sista tiden...
Peugeoten har ju mest varit min bil... Den köpte vi 09, så inte haft den lika länge... Men jag var rätt fäst vid den ändå... Stort rymligt bagage och jag gillade alla små "finesser" med den. Men nu fick vi ett superbra erbjudande om ett byte (med pengar emellan)  till en Opel Zafira... Och det kunde vi inte tacka nej till =)
Men usch va konstigt de känns... Kommer sakna de gamla bilarna :P Men hoppas de nya kommer funka fint!
Det är väl det som jaf bryr mig om gällande bilar egentligen... haha... att de funkar och inte går sönder hela tiden (som peggan)
Aja nu va de nog nog med bilsnack från mig på flera år ;) Inte mitt intresseområde direkt ;)
 
 
Gamla Carina =)
 
 
Gamla å nya bilen..
 
 
 
 
Kram på er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0