Byebye jobbet

 
Hej på er!
Igår jobbade jag sista dagen på jobbet för detta året. Eller jobbade och jobbade... vi hade konferens hela dagen på Scandic i Karlskrona. Vi åt och åt och åt kändes det som! En riktigt bra och lyckad dag med andra ord ;) Först var det frukost vid 9-10-tiden... Te, frallor, pålägg osv. Sen var det lunch vid 12-tiden. Jag åt tomatsoppa till förrätt och sen åt jag en inbakad hokifilé med örtpotatis och kall sås...Massa sallad fanns det ju också... OCH ett gottebord med glass och godis! Gissa vem som lassade en hel tallrik full! haha ;) Sen blev det eftermiddagsfika vid 14,30... Med ett helt underbart gottebord! Fruktsallad, olika små bakelser, ost och kex för de som gillar det osv.
Så en riktigt bra avslutning kände jag att jag fick med mina fina arbetskamrater! Känns lite konstigt nu att inte träffa de på så länge. Men jag kommer nog att hälsa på snart :)
 
 
Eftermiddagsfikan!
 
Jag och magen =)=)
 
Kramar
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0