Happy fredag!

 
 
 
Söta dagistjejen!
 
Päronbiskvier!
 
Hej på er!
Lediga dagar går fort minsann :D Vi har hunnit med lite allt möjligt här i veckan. Alice var på dagis i onsdags och torsdags. Under tiden har jag vilat, städat och bakat och lite så... Igår bakade jag päronbiskvier.. Var såå längesen jag gjorde de! Men ska bjuda på de imorgon har jag lovat :P Elina, Johan & Gabriel kommer till oss då. Peter och Johan ska börja på renoveringen på övervåningen. Ett rum till ska det bli... Till bebisen =) Spännande!
 
Får väl lägga upp lite bilder på rummet imorgon sen :)
 
Vi hörs!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0