Nedräkning

Tjohooo! TVÅ jobbpass kvar innan jag går hem för resten av detta året... Känns sååååå skönt! Fast nu när jag "vant" mig vid tanken så börjar de NÄSTAN kännas lite vemodigt... Jag har ju varit med och startat upp gruppboendet från grunden... Ska jag nu bara lämna det liksom... Menmen... Ska bli otroligt skönt att gå hem! Jag är ju en riktig hemma-människa! Älskar att slippa köra iväg utan kunna hålla mig hemomkring :)
 
 
 
Min underbara sötnosa!
 
Alice med sin fina ballong som hon fick i affären sist... Tyvärr har vi väl bara affären mars ut... Sen stänger den :(:( Sååå tråkigt så det är inte sant.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0