Veckan som gått....

 
.... har gått otroligt fort! Ändå har vi inte gjort så mkt... Läskigt så snabbt tiden går :O Vill på sätt å vis stanna tiden nu... Men samtidigt längtar man ju framåt, tills bebis kommer... :D
 
Alice och jag har målat Peters gamla "prylhylla" eller vad det heter... Lite vit färg och sen tapet på insidan så kommer den bli kanon i bebisens rum! =)
 
I tisdags snöade det massor.... fyy.... Allt var borta på onsdagsmorgonen som tur var! Nu får de räcka med snö!
 
Idag var jag i Ronneby och uträttade lite ärenden... Tittade inom butiken "in my house"  Hittade en söt rådjursskallra som jag tittat å innan samt en tuff snigel :D
 
Alice och jag har även varit och klippt oss lite... Så skönt att bli av med det risiga =)
Kram på er!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0