Malmö



Vackra Malmö!


Goddagens!
Igår kom vi hem från en jättehärlig tur till Malmö! Vi sov på Scandic Kramer som låg mitt inne i Malmö. Var verkligen ett jättemysigt hotell! Där kommer vi att sova fler gånger! Rummet var fint, personalen trevlig och maten god! :)

Jag har inte varit inne i Malmö stad så många gånger förut, men jag är verkligen positivt överraskad! Trodde att det inte skulle finnas så många bra affärer, och inte trodde jag att det skulle vara så vackert! Fanns ju jättemånga gamla vackra byggnader. Sånt gör ju så mycket! Tycker att både Ronneby och Karlskrona är tråkigt på det viset... Finns inte alls många fina byggnader inne i centrum. Speciellt inte i Ronneby! Ronnebys torg måste ju vara ett av de fulaste torg som finns!

Vi kom ju dit i fredags... Då blev det först en liten shoppingtur... Sen gick vi upp i rummet och slappade lite, sen gjorde vi oss iordning för att gå ner och äta i hotellets restaurang och efter det gick vi på stan en runda... Var ju Malmöfestivalen, så det var massa folk i rörelse hela kvällen och artister som uppträdde på torget precis utanför hotellet... Bland annat så uppträdde "Familjen" "Christian Walz" & "Pauline".  Fanns en hel del karuseller också... Men för vår del blev det bara en liten tur med Parisehjulet. När vi var tillbaka på hotellrummet tog vi oss ett varmt bad! Var såå längesen jag badade så det var härligt!

På Lördagen blir det först hotellets goda frukost.. Sen gick vi på stan åch shoppade, sen lunch och sen åkte vi ut till Turning Torso och gick å tittade ltie längst med havet... Riktigt mysigt!! Sen bar det av hemåt igen.

  
Jag är redo för middag.....                Peter slappar på rummet

 
Mee... redo för middag                                redo för shopping

 
Älskling ♥                                                     Min mat... Club Sandwich. Mumsigt!

 
Honey!                                                    Honeys mat


Här spelar Familjen


Christian Walz


Pauline


Utsikt från Parisehjulet över Stortorget och festivalområdet


De var låångt ner! :S


En lite nervös Jenny!

 
Coola lampor och Peter i Parisehjulet :)



Vackra hotellet!!


 


 
Sötis & Jag

 
Jag spanar in de vacrkra lägenheterna... Peter är "King of the world" ;)


 


Lilla jag


Snygga Peter


Mee


Babe!



♥♥♥ Tack för en underbar helg älskling ♥♥♥



Kommentarer
Hanna

Åh så passande att det va Malmöfestivalen oxå! Usch det parisehjulet skulle ingen få upp mig i!!! Huuujaa! Jättefina kort du har tagit! Och maten ser riktigt smarrig ut! Lite Nivå mat typ.. mums! Åååh hade ni badkar på hotellet!! Vilket lyx! Spökade det på hotellet förresten??? hihi.... Puss

2009-08-23 @ 22:14:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Tack själv älsklingen!!!

Få ta en weekend till under hösten/vintern!



Love u!

2009-08-26 @ 10:01:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Peter

Glömde ju ändra namnet :P



Puss

2009-08-26 @ 10:02:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0