Vinbärsplockning!


Hej hopp!
Nu har vi kommit hem efter en heldag hos Hanna med familj! Har haft en riktig toppen-dag! Hanna och jag har tagit över 400 bilder under dagen...... :O Inte klokt! Hur har vi ens hunnit det?! Men det beror faktiskt på att Hanna har en ny "leksak" en sprillans ny fiiin Canon kamera! Ojojoj,,, Vill också ha!!!!! :P Kunde knappt sluta "leka" med den :P

Hanna hade massa vinbär i sin trädgård som inte skulle komma till användning, så jag fick en hel burk med vinbär! :D De ska in i frysen alldeles strax!
Här kommer lite bilder från själva "plockandet" och några andra kort med... =)


Fina Hanna fick plocka så jag kunde leka med kameran ;)



Mmmmmm ser sååå gott ut!



Underbar färg!


Hade med mig en bukett blommor till Hanna... Rosor, Kaprifol, Liljor med mera :)



Kommentarer
Hanna

Du får lägga in det där receptet sen när su bakat. Och så måste jag få smaka nån gång me ju! ;) Pyss

2011-07-21 @ 12:59:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0